Ash uit Sint-Gillis

Ik wil graag mijn oprechte steun geven aan Tina en iedereen aanmoedigen om op haar te stemmen bij de komende verkiezingen.

Mijn naam is Ash, 31 jaar oud, en ik ben inwoner van Sint-Gillis. Ik ken Tina al enkele jaren door onze gedeelde passies en activiteiten. We ontmoeten elkaar af en toe op de Brussel Run Crew, waar ik actief lid ben. Maar ik zie haar nog meer in de fitness waardoor we samen hard werken aan onze gezondheid en welzijn.

Wat Tina bijzonder maakt, is haar toewijding aan een gezonde en actieve levensstijl en dat vind ik persoonlijk belangrijk en dat maakt van haar een uitstekende keuze voor vertegenwoordiging binnen de politiek. Als leerkracht in het middelbaar onderwijs deel ik een sterke verbondenheid met Tina op het gebied van onderwijs. Het is duidelijk dat het thema onderwijs haar nauw aan het hart ligt. Ze legt linken met het jeugdwerk en het onderwijs wat voor mij ook interessante invalshoeken geeft.

Als leerkracht wil ik het beste voor mijn leerlingen en Tina haar visie en inzet voor verbeteringen in het onderwijs maken haar tot een waardevolle medestander die aansluit op de praktijk. We delen dezelfde overtuigingen over de kracht van educatie en hoe het levens kan veranderen.

Ik ken Tina ook van het uitgaansleven in Brussel wat een ander belangrijk aspect van onze gemeenschap uitmaakt. Haar inzicht in de sociale behoeften en ontmoetingen van de buurt maakt haar een ideale kandidaat om de diversiteit en rijkdom van ons sociale leven te vertegenwoordigen.

In Tina zie ik niet alleen een vriendin, maar ook een gedreven en bekwame persoon die zich volledig wil inzetten voor het welzijn van Brusselaars. Haar politieke ambitie zal ongetwijfeld haar ideeën, passies en engagement omzetten in acties in de praktijk.

Ik moedig jullie ten zeerste aan om op Tina te stemmen en samen te werken aan een bloeiende toekomst voor Brussel.