Hey! Ik ben Romi, 27 jaar en afkomstig uit Limburg maar sinds 4 jaar een trotse inwoner van Molenbeek. Ik leerde Tina kennen toen we samen vrijwilliger waren bij Chirojeugd Vlaanderen. Daar was zij de nationale voorzitter van deze jeugdbeweging die intussen al meer dan 100.000 leden kent. Ik leerde haar kennen als een gedreven voorzitster die haar taken heel serieus neemt en van elke uitdaging een opportuniteit maakt voor verbetering.
Ik heb altijd naar Tina opgekeken. Tina is iemand die niet bij de pakken blijft zitten en steeds actie onderneemt waar zij verbetering ziet. Zij komt uit voor waar zij in gelooft. Dat zit in de grote dingen maar soms ook in de kleine dingen. Zo is zij iemand die afval opraapt op straat en het in de vuilbak gooit, desnoods neemt ze het mee naar huis om te sorteren!
Het hoeft dan ook niemand te verbazen dat Tina zo iemand is waar je altijd op kan rekenen. Vraag haar iets en ze doet het meteen. Met hart en ziel! Daarom gaat mijn stem zeker uit naar Tina. Ze is ambitieus, welbespraakt, gastvrij en correct.
Ze is niet alleen een echte voorvechter voor meer Groen in de Brusselse stad, maar ook voor gelijke kansen, mentaal welzijn, betere jeugdinfrastructuur, meer publieke ruimte en noem zo maar op. De ideale kandidaat dus om mij (en jou?) te vertegenwoordigen!
